Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Peter - 14 oktober 2008 22:13

Frågade Oskar mig för ett tag sedan. Vi har varit i Västerås i två dagar hos hans moster som ska få en knodd ganska snart. Oskar har känt på hennes mage och bäbisen... Så nu när vi var hemma stod han och hoppade på studsmattan i vardagsrummet, jag gick fram dit och skulle försöka få med honom i säng, det var liksom sent... Då bankade han mig på magen och ställde den där frågan... Nääää, svarade jag... Nähä, du har bara en tjock mage, säger han då... Vafan.. Sa jag inte, jag bara tänkte. Jag har ingen tjock mage sa jag lite smått irriterat. Du har bara ut den då, säger ungen... Oskar, jag har gått ner över sju kilo och minskat mitt midjemått med sex centimeter, jag har ingen tjock mage, säger jag, men utan att han tar någon notis om det... Barn säger ju alltid sanningen, så... Innan vi åkte till Spanien sa han i alla fall att jag fått mindre tuttar... Kampen går vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards