Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Peter - 17 oktober 2008 22:46

Tack Aftonbladets spelexpert för antitipsen dom två senaste dagarna... Igår skrev han att man inte skulle spela Brynäs. Jag spelade Brynäs och vann. Idag skulle man inte spela AIK i hockeyallsvenskan, enligt experten. Jag spelade och vann. Imorgon kanske vi får se igen vilka  man inte ska spela på...

Av Peter - 17 oktober 2008 15:59

Har varit ute ett par timmar med Oskar som kört omkring i sin lilla elbil. Det var svinkallt, jag fick sätta på mig mössa och fälla upp huvan på jackan, men det hjälpte inte. Nu ska skoterkängorna  (om jag haft några), vinterjackan, långkalsongerna och handskarna fram. Jag spår nämligen att snön kommer att komma snart, åtminstone kändes det som det. Oskar frös inte, och han skulle inte in, men som tur var tog batteriet slut i bilen och då ville han gå in. Nu ska jag göra en rejäl brasa!

Ovido - Quiz & Flashcards