Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Peter - 2 oktober 2008 08:08

Jag hade mina förhoppningar om att få sova åtminstone till klockan 7 idag, men det gick ju inte... Halv 6 vaknade junior och skulle upp. Och nu är vi trötta båda två. Han är grinig också och ingenting är bra och snart ska jag lämna iväg honom på dagis också, det blir säkert kul... Tre timmar ska han vistas där idag, och under den tiden så ska jag väl försöka packa min resväska. Imorgon bär det iväg till Skavsta där vi ska sova på hotell och tidigt på lördagmorgon flyger vi iväg till Girona för vidare transport norrut efter den spanska kusten. FC Barcelona har förresten hemmamatch mot Atletico Madrid på söndagen... Gissa om jag vill se den matchen på plats..? Vi bor tio mil från Barcelona, är man så nära borde man åka dit på fotboll... Men matchen börjar 22:00 och jag vet inte hur det ser ut med bussförbindelser och så... Jag får väl undersöka det.

Ovido - Quiz & Flashcards