Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Peter - 3 oktober 2008 20:16

Oskar kikar på Simpsons i hotellrummet, snart ska vi titta på flygplanen.

Av Peter - 3 oktober 2008 11:12

Allt är packat och klart. Nästan. Vi kanske måste plocka ur lite grejer, väskorna blev lite tunga... Det ryktas om snö här på måndag, så då känns det ju extra skönt att vara på varmare breddgrader, ligga på stranden, sola och bada, dricka nån pilsner och whisky kanske, och här hemma är det snöstorm... Hehe... Nu ska jag bara städa färdigt så vi har ett fint hem att komma hem till nästa lördag, jag ska tanka bilen, hämta min linsen till vänsterögat hos optikern, och sen är jag väl klar kanske... Navigatorn är laddad med senaste kartan och Svennis som guidar, det kan bli en kul bilfärd till Skavsta. Vi får se om jag får tag i någon dator där nere så jag kan berätta hur om hur varmt och skönt det är där, annars får ni hela historien när vi kommer hem... Trevlig semester på mig då!

Ovido - Quiz & Flashcards