Alla inlägg den 16 december 2007

Av Peter - 16 december 2007 20:19

Idag tog det två timmar att natta Oskar... Två timmar av krig. Barnaga är ju förbjudet men det hindrar ju inte honom från att spöa mig. Det är sparkar och slag i anskiktet, och det hjälper inte att säga åt honom riktigt på skarpen, han bara skrattar... Jag saknar tiden då man lade honom i sängen gav han nappflaskan med välling, och så sov han innan  han hade druckit upp vällingen och vaknade inte förrän nästa dag.


Det här kommer att sluta med en knäckt näsa för min del. När man nattar honom kan man vara så trött själv att man råkar somna före honom, och då kan han ta chansen och ge på farsan en vinge så man vaknar. Men jag tror jag ska börja med att ta på mig skyddsutrustning. Hjälm med galler. Susp. Det borde räcka så, man klarar sig i alla fall från dom värsta skadorna.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards