Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Peter - 13 juli 2008 20:26

Sa min treårige son till mig idag... Orsaken var att jag under eftermiddagen tog klippapparaten, ställde in den på två millimeter och började köra den över huvudet. När jag var klar frågade jag Oskar om det såg bra ut. Han tittade upp från sina bilar med stora ögon och sa med gråten i halsen; -Neeej, det ska inte vara så där, du är ful... Fast alldeles på en gång går det ju inte att göra nåt åt det, men håret växer väl ut så småning om...

Av Peter - 13 juli 2008 13:26

Igår var vi i huvudstaden, åt, drack och såg på fotboll på en skitarena. Råsunda... Det är tur att sverige så småningom får en ny moderna nationalarena, för Råsunda håller inte måttet och har inte gjort det på länge. Men matchen var kul och slutade lyckligt. Blåvitt avgjorde på övertid och bättre kan det inte bli. Robin Söder, 17 år avgjorde tillställningen. Fantastiskt roligt. Och att sedan Djurgårdsspelarna skyller på offside, som bevisligen var mycket långt ifrån offside, och en hands som kanske kunde resulterat i en straff innan IFK avgjorde, gör det hela mycket roligare. Domaren bedömde inte handsen som avsiktlig och det gjorde inte jag heller. Det var en lyckad resa.

Ovido - Quiz & Flashcards