Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Peter - 2 juli 2008 20:09

fyllde jag magen med nu på kvällen, medans arbetskompisarna säkerligen åt nåt "finare". Vi skulle ju ut och äta med arbetslaget idag, men när det blev bestämt att utflykten skulle flyttas från "bruket" till Golfrestaurangen en bit från civilisationen, bara för att det spelade ett par trubadurer där, så struntade jag i det hela. Jag har hört dom förr ett antal gånger och jag orkar inte bli så full att jag tycker dom är bra. Inte ikväll, jag ska köra bil tidigt imorgon och måste vara alert liksom. Jag hade varit tvungen att lämna bort Oskar över natten också och jag vill inte trötta ut barnvakterna för såna saker, det blir fotboll x 2 den här månaden och då måste jag ha barnvakt, man måste prioritera liksom. Men Lapskojs var gott, jag gillar det, och det är ju lätt att sno ihop också.

Av Peter - 2 juli 2008 16:25

Fick åka in och byta lampa på bilen redan idag, så nu är det gjort. Jag behövde bara betala för lampan, under en hundring, och till nästa gång vet jag hur man får bort dom där jävla grejerna som sitter ivägen också, så då tänker jag inte åka in till verkstaden och byta... Vi passade på att handla lite när vi ändå var i en större stad, lite saker som man egentligen inte behöver, men så blir det ju ibland, så egentligen blev väl det där lampbytet lite dyrare ändå... Imorgon när vi vaknar åker Oskar och jag till Uppsala och hälsar på hans kusiner. Ska bli kul.

Ovido - Quiz & Flashcards