Alla inlägg den 5 december 2008

Av Peter - 5 december 2008 18:47

Jag hade en inflammation i axeln och fick således inflammationshämmande medicin. Inflammationen var i alla fall bra mycket bättre än den tumör jag trodde att det var...


Snart ska jag och en annan whiskykännare smaka av några finwhiskyn i vårat vardagsrum, framför en sprakande brasa och en allsvensk hockeymatch på tv...

Av Peter - 5 december 2008 13:45

Ungefär så mycket ska jag försöka ligga på min spikmatta, men det kommer inte att gå varje dag, jag vill liksom inte ha Oskar i närheten, för han har en tendens att vilja sitta på min mage precis då jag ligger på mattan. Det räcker med min egen vikt på den liksom. Och han sätter sig inte direkt försiktigt heller, han hoppar liksom.


Dom båda nattskiften har gått hyfsat bra, jag har inte varit speciellt trött och man har kunnat knoppa in lite där på fabriken också. Vi har haft bra körning alltså... I helgen och på måndag förmiddag, då vi ska börja igen, är det stopp där nere. Det passar mig jättebra för dagis är stängt på måndag så då tar jag en föräldrardag och är hemma med sonen istället för att gå där nere och känna sig jagad av dagtjyvarna en hel förmiddag.


Nu ska Oskar snart hämtas på dagis och jag ska till doktorn och kolla en axel som gör ont, och har gjort det i några veckor, den blir inte bra helt enkelt... Vi får väl se vad jag får för dom...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards